czwartek, 29 czerwca 2017

Przedwakacyjny Rozbark ;)

Wakacje rozpoczęte, uwielbiam ten okres. Piękna pogoda, mnóstwo energii, dużo ciekawych imprez plenerowych, a i my możemy się spotykać prędzej. Wakacje rozpoczęliśmy od paintballa! W pierwszym dniu spotkaliśmy się o 8 rano by wyruszyć do Zbrosławic troszkę do siebie postrzelać. Chyba nikt z nas do końca nie spodziewał się co tam nas czeka, jednak... wrociliśmy cali! Z nowymi doświadczeniami i fajnymi wspomnieniami ;)

A co się działo przed wakacjami? Dużo się działo! Czerwiec był dla nas maratonem festynowym! Braliśmy udział w runmageddonie, poskakalismy na dmuchańcach, pograliśmy w nowe gry i przypomnieliśmy sobie już te doskonale znane! w tym aktywnym festynowym czasie znaleźliśmy chwilkę na przygotowanie upominków na dzień mamy i wycieczkę do Muzeum w Katowicach, gdzie zwiedziliśmy wystawę o Tomku. Podróżowaliśmy po  świecie, poznaliśmy nowe plemienia i sluchaliśmy historii przy ognisku, a nawet łowiliśmy ryby! Nie mogło nas zabraknąć podczas Międzygalaktycznego Zlotu Superbohaterów. Co prawda zaczęliśmy z przeciętnym nastrojem, stroje też jakoś zawidoły to po dojściu na rynek atmosfera udzieliła się i nam. Koncerty, warsztaty i dużo śmiechu! Wróciliśmy obładowani wspaniałymi skarbami - skarbonkami, świecznikami, portfelami, maskotkami i serwetkami ;)
Na koniec odwiedziła nas Justyna by porozmawiać z nami o inności i przypomnieć o tym co jest ważne. Mogliśmy się ponownie zintegrować, ale i spojrzeć na siebie inaczej. Dziękujemy! ;)