środa, 23 stycznia 2013

Szczęśliwego Nowego Bobrku



     Witajcie po dłuższej przerwie, a raczej mojej nieobecności na blogu. Jak już wspominałem, rok 2012 był dla nas ważny i istotny. W mojej opinii, udało się nam, czyli Grupie Pedagogów Ulicy „UNO”, rozwinąć. W czym, jak, co, możecie zapytać? Udało nam się np.:, dzięki Natalii i Kasi, założyć grupę dziewczyn, z którymi wcześniej nie pracowaliśmy. Założyły grupę i nadal ją prowadzą. Zdobyliśmy nowe narzędzie, jakim jest wózek animacyjny. Przeprowadziliśmy Festiwal Zabawy, było szkolenie dla zainteresowanych streetworkingiem. 
     A ten rok jaki będzie? Jedno jest pewne, zakończył się trzyletni projekt finansowany przez Światową Federację Luterańską o nazwie ” Misja Ulica”. Dzięki tej dotacji mogliśmy w ogóle ruszyć z działaniami w Bytomiu. Te fundusze były naszą bazą finansową, a w tym roku, mamy możliwość szukać innej bazy. Może nie jednej a kilku.
      Rozpoczęliśmy go również od warsztatów filmowych. Nasza dobra znajoma, która zajmuje się domkiem Matki Ewy ( link do bloga), znalazła konkurs filmowy i zainspirowała nas do działania. Naszym zadaniem, było zachęcenie młodych ludzi do udziału i spróbowania swych sił i możliwości. Zadanie nie było łatwe, a mimo to, uważam, że film wyszedł im przedni. Piszę "im", bo ja w tym nie brałem udziału. Nowy Rok rozpocząłem paskudną grypą, która trzymała mnie długo. Nie tylko ja chorowałem, ale cała nasza rodzina. W trzy dni nakręcili film. Krótki. 59 sekund. Temat: Jaki jest młody Europejczyk? Konkurencja jest duża, bo mogą aplikować wszystkie kraje Unii. Film jest bomba. To, co mnie poruszyło, to fakt dobrej zabawy, dużej dawki humoru i zmagań z aurą oraz nieustępliwość w realizacji filmu piątki młodych ludzi. Film można już oglądać na YT, czyli TU. Jest także umieszczony na stronie konkursu, gdzie można na niego, jak i na inne filmy młodych ludzi oddać swój głos. Dla trzech najlepszych filmów jest nagroda. Zachęcam do odwiedzenia strony konkursu i oddania swojego głosu.Oddać głos będzie można od 25 stycznia br.
    Ruszyły także codzienne dyżury, spotkania kadry, przygotowanie trzech sprawozdań finansowo-merytorycznych, odwiedziny rodzin naszych podopiecznych, przygotowania do ferii zimowych. Będę Was Drodzy Czytelnicy na bieżąco informował. Obiecuję.

Robert

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz