środa, 6 lipca 2011

Wystawa na Tygodniu Ewangelizacyjnym w Dzięgielowie.

Za mną cztery dni imprezy. Nie tylko dla mnie, ale także dla trójki autorów zdjęć, którzy dzięki prywatnemu sponsorowi mogli tu przyjechać i są. Pogoda jest nie najlepsza, od początku pada. Wszędzie jest mnóstwo błota. Wystawa fotograficzna „Opowiem Ci o moim Bobrku” miała tylko swój wernisaż w namiocie, bo wilgoć zmusiła nas do przeniesienie jej w inne, bardziej przyjazne miejsce, na stołówkę, która mieści się na sali gimnastycznej. Na wernisażu było kilkadziesiąt osób. Gości przywitała i wprowadziła w temat, moja żona, a służbowo nowy koordynator projektu Misja ULICA od 1 lipca. Ja opowiedziałem o przebiegu warsztatów, energii twórczej i emocjach jakie nam towarzyszyły. Zdjęcia i cała wystawa została bardzo ciepło i entuzjastycznie przyjęta. Wieczorem wraz z chłopakami zdjęliśmy zdjęcia i przenieśliśmy wystawę do szkoły. Na zakończenie wieczoru zagraliśmy z kilkoma młodymi ludźmi w Prawo Dżungli. Chłopaki śpią w szkole w jednej z klas. W sumie jest 88 młodych ludzi na całym obozie. Pierwsze dni były dla nas trudne, gdyż deszczowa pogoda utrudnia kontakt. Lecz, gdy w poniedziałek chłopaki rozdały swoje pierwsze autografy, zobaczyłem, że teraz integracja będzie łatwiejsza. Nie pomyliłem się. Gdy wczoraj wieczorem poszedłem do namiotowej kawiarni, chłopaki w najlepsze grały w grupie kilkunastu nastolatków. Jutro jadę na Słowację z wystawą oraz dwoma seminariami. Panowie dają sobie radę wyśmienicie, a z nowym koordynatorem są już za pan brat. Dziś jeszcze mamy wycieczkę poza teren Dzięgielowa. Półmetek już za nami, a w niedzielę wracamy do Bytomia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz