sobota, 6 sierpnia 2011

Bus zabawy w Koszalinie

Tym razem ja, Robert się odzywam. Cieszę się, że moja żona zdecydowała się również pisać na tym blogu. Ja obecnie jestem na Pomorzu, gdzie na zaproszenie Diakoni Parafii Ewangelicko-Augsburskiej w Koszalinie prowadzimy zajęcia na rynku dla dzieciaków, które spędzają wakacje w mieście. Jestem ze wspaniałą ekipą młodych ludzi i mamy dobry czas pracy oraz wypoczynku. Jutro (niedziela) ostatni dzień naszej wspólnej zabawy z około 30 dzieciakami i jedziemy dalej, do Piły na podobną akcję. Napiszę, jak tam dojedziemy. A tu kilka zdjęć.

1 komentarz:

  1. Bardzo proszę o pilny kontakt. Mam kilka pytań związanych z projektem.
    Agnieszka Godfrejów-Tarnogórska
    Parafia Ewangelicko-Augsburska w Krakowie
    (tarnogorska@ewangelicy.krakow.pl)

    OdpowiedzUsuń