poniedziałek, 16 maja 2011

13 maja 2011r.

Ostatnio w bobrkowskiej rzeczywistości dużo się działo, czego nie można powiedzieć o tym blogu;). 9 maja w Parafii katolickiej miało miejsce uroczyste podpisanie lokalnego partnerstwa dla dobra i na rzecz dzielnicy Bobrek. Partnerstwo zostało zawarte pomiędzy MOPR-em w Bytomiu a stowarzyszeniami, organizacjami, instytucjami i parafiami. MOPR jest spoiwem tego partnerstwa, w skład którego weszło także Centrum Misji i Ewangelizacji. Oby tak dalej i do przodu. Z dzieciakami byłem także na wystawie zdjęć o Poloni Bytom w galerii sztuki. Przed projekcją filmu, na który też poszliśmy, udaliśmy się coś zjeść do chińskiej restauracji. Było zabawnie i pikantnie, gdy kilka osób olało moją przestrogę i zalało sobie posiłek sosem chili, „bo ja lubię na ostro, nawet bardzo ostro”! Wszyscy mieliśmy ubaw po pachy. W poprzednim tygodniu udałem się na pierwszą wycieczkę rowerową z chłopakami. Trasa dla mnie była nowa i miło było odkryć nowe miejsca ich spotkań oraz wycieczek.
W piątek, tzn. 13 maja graliśmy pierwszy raz w baseballa na Stalce, gdzie trawa była po kolana. Udało nam się zebrać i stworzyć dwie drużyny po 6 osób. Graliśmy dwie godziny i musieliśmy kończyć, bo cześć chłopków jechała na mecz Polonia Bytom-Górnik Zabrze, który skończył się przegraną ulubieńców chłopaków 2:1. Zagraliśmy jeszcze wspólnie w Prawo dżungli i po 19.00 skierowałem swoje kroki w stronę domu. Na poniedziałek umówiliśmy się na remont rowerów, bo wiele z nich jest w kiepskim stanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz